בעלי עסקים

"אני מרגיש שאני עושה ועושה, משקיע ומוציא כספים, אבל משהו לא עובד"
"לא יודעת להגדיר כמה אני שווה כספית וחוסר ההגדרה עובר ללקוח"


כשבעל העסק הוא העסק המציע עצמו כמוצר או השירות, יש מתאם גבוה בין הערכים האישיים שלו ולבין הערכים שלו כבעל העסק.
אם יש פער בין מי שאנחנו לבין הדרך בה אנו מציגים עצמנו, או מה שאנו אומרים, אז הכל יפה, נכון, אסתטי, נראה טוב, אבל זה לא בטוח שזה יעבוד לנו, ויותר מכך, סביר להניח שייווצר פער גם בדרך בה תופשים אותנו.

אימון למיתוג הינו כלי חד, נקודתי מכוון מטרה כדי ליצור הצעת ערך ייחודית, מבודלת שנכונה לנו ולא לתחום שלנו.
אימון למיתוג מחבר אותנו לערך שלנו, לעיתים, גם המחיר שהוא נגזר ממנו כמייצג ערך.

לרוב מה שכל כך מייחד אותנו, נראה לנו כל כך טבעי, או לא קשור למקצוע שלנו, שאנו לא מייחסים לו חשיבות ומכניסים אותו ישירות ל"מגירה של השטויות". 

בפגישת אימון למיתוג לעסקים נייצר: פוקוס , חסכון ואפקטיביות.
פוקוס- "נמצא את הדגל". נזקק את הערכים, העוצמות, הייחוד שבונה את הצעת הערך!
חסכון בזמן, אנרגיה וכסף- במיקוד יש חסכון עצום במשאבים. כשנוצרת בהירות של הדגל והצעת הערך, יתבהרו לעיתים הקהלים, המוצרים, ההבטחה, מבוססי ערכים של בעל המקצוע, שיש להתמקד בהם ואולי לוותר על אחרים.
אימון למיתוג מייצר חסכון נוסף, כי הוא מממש נכסים שכבר מצויים לנו ולא חשבנו לממש אותם.

אפקטיביות- יעילות זה לעשות את הדברים בצורה נכונה לעומתה, אפקטיביות זה לעשות את הדברים הנכונים.
כאשר נכייל את כל הפרמטרים, נאחוז בעוצמה "בדגל" שלנו, ננתב את המשאבים שלנו לערוצים הנכונים נעלה את האפקטיביות שלנו בכל אינטראקציה, בכל בחירה, פעולה והוצאה שלנו.

אימון למיתוג יוצר הגדרה מסונכרנת, עדכנית שמייצרת ערך, ומתקשרת עם הסביבה כמותג שברור לעצמו וכך גם לסביבה.

בפגישה אימון למיתוג ניצור בסיס ערכי לקבלת החלטות לאורך הדרך ממקום עוצמתי ומודע יותר!


אז מה אתם בוחרים להיות מותג או עוד מוצר?

לקוחות מספרים

"Dana was my mirror in developing a verbal self portrait, helping me to express my core values in marketing communications. She is very insightful, and fun to work with.I enjoyed our meeting andyou were very helpful."

Laurel Sternberg, Portrait Artist
---

"דנה יקירתי, ברצוני להודות לך על כל מה שעשית עבורי. לכשהגעתי אליך לא ממש ידעתי איך לקדם את העסק, הייתי על פרשת דרכים ומבולבל, את לאחר מס פגישות דיי מצומצם , ראית אותי כמו רנטגן, וידעת עם הרבה אמפטיה לכוו אותי למקום שלא העזתי לחשוב שאני מסוגל לו. בכך חסכת לי בירבור של שנים לרחוב ללא מוצא ולמקום שאני לא ראויי לו. גרמת לי להאמין בעצמי וללכת ולבנות בחריצות ואמונה ולימוד מסיבי את הדבר הבא שבאמת לא חלמתי עליו. 

זה לקח שנתיים כמעט, ועכשיו אני מודה לך שהיית שם בדרכי לתת לי כיוון,  לגרום לי להאמין, וללכת בדרך שיועדה לי מבלי שידעתי ..  אני לא רק ממליץ בחום על דנה אני מחבק אותה כל יום מחדש בליבי על מה שעשתה כמלאך יודע חומל ומכוון בעדינות. כבר מההתחלה זיהיתי את ליבה הגדול ובגלל זה הלכתי אליה  
ואני מסיים במשפט: "לדנה לא הולכים-לדנה רצים"

גידי אבינערי- בעל עסק לצילום תדמיתי של סרטים וקליפים משולבי צילומי רחפן
---

"דנה יקרה, לדעתי תמיד ידעתי מה אני רוצה לעשות. וגם כשכבר עזבתי את העבודה השכירה שלי אחרי שנים רבות, ואמרתי "הנה אני עושה את זה" – לא ידעתי איך. לא ידעתי איך להעביר את מה שהיה לי בראש ובמחברת לכדי עסק קיים בעולם הזה. ואז פגשתי אותך, והבנתי שיש כזה דבר "אימון למיתוג", ונדלקתי – גם עליך וגם על הרעיון – והתחלתי איתך את התהליך. תהליך שתחילתו ביצירת בהירות על מהו השירות ומה הערך ללקוח ("תסבירי לו מה יוצא לו מזה"); המשכו במחשבות על שם, לוגו, כרטיס ביקור, אתר פייס; לאחר מכן גם הבהרת התהליך השיווקי הנכון; וסופו בעסק שיצא לאור ושיש לו תוכנית סדורה לשנת 2017. באמצע כמובן אין ספור רעיונות, המלצות, חיבורים, קישורים, והמון המון מעבר (כולל כמה בעיטות בתחת ואיפוסים רגשיים שהיו מאד נדרשים, אז תודה!). מאז אני רק ממליצה וממליצה עליך ועל התהליך שעברתי איתך - שהוא חשוב וייחודי והוא הבסיס בכלל להתחלה של כל דבר. אז תודה תודה תודה ואני משוכנעת שכל הקשר הזה עוד ימשיך לשנים רבות"
 דנה גל-אלטבאואר- סידור וארגון מקצועי לעסקים
-
--

"המפגש הראשון שלי עם דנה היה בהרצאה שלה בנושא מיתוג אישי.ההתרשמות שלי וגם של אחרים שנכחו בהרצאה היתה שדנה היא אשת מקצוע מיומנת מאוד בתחום המיתוג והחלטתי לקבוע איתה פגישה אישית. במהלך הפגישה הרגשתי שדנה יודעת לשים את האצבע במקומות הנכונים, ויצאתי ממנה בהבנה מוחלטת של מהם הערכים המאפיינים אותי ומהו הדגל המרכזי אותו אני צריך להניף. דנה המשיכה ללוות אותי גם בעבודה מול המעצבת הגרפית שהכינה לי את חבילת המיתוג. לכל אורך הדרך הרגשתי שיש לי עם מי להתייעץ ושאני עושה את הדברים בצורה הנכונה. דנה - תודה רבה על כל הליווי - למדתי ממך המון. חוץ מזה אני מניח שעוד נעבוד יחד גם בעתיד"...

ארנון סעד - כלכלה משפחתית בגובה העיניים
---

"דנה יקרה,בהמשך להרצאתך המרתקת בקורס שלנו, החלטנו מיידית שאנחנו רוצים פגישת מיתוג אישית איתך. היה ברור לנו שיש על מה לעבוד ושאת האדם שנרצה לעבוד איתו. שיעורי הבית שנתת לנו חייבו אותנו לחשוב על שאלות לא פשוטות לגבי העסק שלנו, מהותו, ערכיו והייחודיות שלו. שמחנו לגלות שגם את עשית שיעורי בית ולמדת אותנו ועלינו עוד לפני שנפגשנו. ההכנה המשותפת לפגישת המיתוג אפשרה לכולנו להתמקד בעניין וממש לעבוד במהלך הפגישה, ולצאת ממנה מועשרים ומאותגרים. זו היתה פגישה מעולה עבורנו, עם הרבה תובנות וחיבורים אישיים. עזרת לנו לחדד את הערכים האישיים והמקצועיים שלנו, ונתת לנו כלים לבחור בדגל שיוביל אותנו. הערכנו מאוד את העובדה שאת המשכת לעבוד גם אחרי הפגישה ושלחת לנו סיכום מלא ומפורט של כל המחשבות, התובנות, הערכים, והסוגיות שהעלינו יחד, ואפילו שלחת אותנו ל"עבודה" נוספת, שבסופה ענינו על כמה שאלות ופתרנו עוד כמה סוגיות בדרך אל המיתוג האפקטיבי שלנו. קבלי את תודתנו והערכתנו הרבה למקצועיות, להתבוננות, ולישירות שמאפיינת אותך. נשמח לעבוד איתך גם בעתיד וכמובן שנמליץ לאחרים".

אורלי וגלעד רדליך-  מכון רדליך ייעוץ פיננסי בשיטת המניפה
---

"דנה היקרה,
בשנה האחרונה הרגשתי כי אני מוכן לעשות שינוי בקריירה המקצועית שלי.
מזה 20 שנה אני עובד כמנהל שכיר בחברות שונות וצברתי ניסיון רב במגוון תחומים. לאחרונה סיימתי קורס באוניברסיטה הפתוחה בנושא ייעוץ לכלכלת המשפחה. בעקבות הרצאתך בקורס זה, הבנתי את גודל התרומה שאת יכולה לתת לעסק שאני מתחיל לבנות.
עיסוק בתחומים רבים ומעבר במגוון תפקידים מצריך מיקוד. כאשר נמצאים בתוך העשייה קשה לפעמים לראות את ערכי הליבה, שאינם משתנים, לפיהם אנו פועלים בכל תפקיד אותו אנו ממלאים.
למעשה לאחר מפגש ראשון איתך הופתעתי מהצלחתך למקד את כל ניסיוני המקצועי תוך תשומת ל"דגל", הערך העיקרי המוביל אותי בתפקידי השונים.

זה נכון וחשוב למצוא אדם נטרלי בעל יכולת וניסיון, להסתכל מבחוץ ולמצוא ולנסח את המותג שבכל אחד מאיתנו.
אני מוצא עצמי מתחבר יותר ויותר בכל פעם שאני קורא את סיכום המפגש. ולאחרונה אני מנסח את תסריטי השיחה בהתאם.
לסיכום,
חברות גדולות קמות על חזון וערכים. ישנה השקעה גדולה מאוד שיווקית וכספית לפני שיוצאות לשוק על מנת להבטיח מקסימום הצלחה.
אנשים שרוצים לצאת למגזר הפרטי חייבים לבצע מוכנות מקסימאלית, בהשקעה קטנה והרבה מקצועיות, בטרם יצאו לשוק. לפעמים יש מוצר נהדר אך השיווק הוא לקוי ואי הצלחה היא עניין של זמן.
שמחתי מאוד להכיר אותך ואני מתרשם מעבודה יסודית מאוד.
אין ספק שהצלחת לעורר בי מחשבה עמוקה ואף יותר מזה, אני מאוד שלם עם הדגל שלי.
אני מרגיש הצלחת להביא לידי ביטוי את המוטיב המרכזי שמייחד אותי ואני מתחיל לסגנן לי את האג'נדה העסקית.
תודה רבה על ההשקעה והכנות"...
אלון שוורין- יועץ לכלכלת המשפחה
---

"את דנה הכרתי מבחינתי בזמן הנכון... זה היה בעיצומה של ההתלבטות היכן "לנעוץ" את הדגל שלי ... באותה עת שאלתי את עצמי "מה מייחד אותי ואת המשרד שלי ביחס לשוק בו אני פועל?". דנה, בהרבה הקשבה, הבנה, קליטה מהירה, תוך ירידה לפרטים, אינטיליגנציה וראייה עסקית ברורה – סייעתי בידי להגיע אל הדגל אותו אני מניף היום.
אציין כי על אף שהגעתי למסע הקצר עמך, עם לא מעט ספקות לגבי יעילות ההליך, מהר מאוד הבנתי שיש לי עסק עם ביצועיסטית מקצוענית מהמעלה הראשונה, חדה, בעלת מחשבה צלולה והיגיון בריא, אשר קלטה אותי די מהר. הכלים שהענקת לי בהליך, סייעו לי במלאכת מיון המחשבות וההתלבטויות, תוך כדי ניווט מוצלח למקום הנכון מבחינתי, בו אני נמצא כיום". בכבוד רב ובברכה

איתי גבעון, עו"ד
---

 לעדויות נוספות>>